Gebze Center, gazetecileri Haliç'te ağırladı!
Gebze Center AVM'nin yönetimini yapan FİBA Commercial Property Management (Fiba CPM) , Haliç Kongre Merkezi'nde katıldığı Perakende Günleri'nde Gebze ve Kocaeli basını ile öğlen yemeğinde bir araya geldi.
Düzenlenen etkinlikte konuşan Fiba CP CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Yurdaer Kahraman, Gebze Center AVM’nin, Fiba CPM’in ilk projesi olduğunu Ocak 2019 itibariyle Gebze Center AVM’nin yönetimini ve kiralamasını üstlendikten sonra yüzde 80 doluluk oranına sahip olan AVM’nin doluluk oranını yüzde 11 artırdıklarını söyledi.Yurdaer Kahraman, Fiba CPM çatısı altında yaptıkları çalışmaları da basın mensuplarına anlatırken, “Tecrübelerimizi hem kendi ticari gayrimenkullerimize hem de diğer kurumlara aktarmak hedefiyle geçen yıl kurulan Fiba CPM, Fiba CP çatısı altında yürütülen, Türkiye’de ve global arenada kiralama, AVM ve varlık yönetimi, proje yönetimi, mimari tasarım ve inşaat yönetimi hizmetlerinin bir yansıması. Kiralama, AVM yönetimi, proje ve varlık yönetimi, entegre tesis yönetimi, mimari tasarım ve inşaat yönetimi, pazarlama ve kurumsal iletişim, iş geliştirme, insan kaynakları, finans ve mali işler ve hukuk alanlarında faaliyet gösteren Fiba CPM’de kiracı, müşteri ve yatırımcı taleplerini en verimli koşullarda bir araya getirerek, yönetilecek tüm projelere maksimum fayda sağlamak için çalışıyoruz. Hedefimiz, yönetim ve kiralamasını üstlendiğimiz merkezlerin ticari başarısını ve müşteri memnuniyetini arttırmak, ziyaretçiler için sürdürülebilir yüksek kalite standartlarını oluşturmak” dedi. DEĞER YARATACAK İŞLER YAPMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ İnşa ettikleri ve kiralama yaptıkları AVM’ler ile ilgili bilgiler veren FİBA CP CEO’su Kahraman, “ Fiba CPM, girdiği her coğrafyaya değer katmak adına projelerini şekillendiren bir yapılanma. Bizim için yapılan işlerin sürdürebilirliği ve tüm paydaşlara sağlayacağı katma değer çok önemli. Ekibim ve ben de tüm çalışmalarımızı bu hedef doğrultusunda gerçekleştiriyoruz. Hem tüketiciler hem de perakende sektörü temsilcileri için değer yaratacak işler yapmak için çalışıyoruz. Tüm çalışmalarımızda önce piyasayı analiz ediyor, kapsamlı saha çalışmaları sonrasında da projelerimizi kurguluyoruz. Bu güne kadar ekibimle birlikte perakende sektörünün ihtiyaç ve beklentilerine yönelik projeler geliştirmeye özen gösteriyoruz” dedi. AYLIK ZİYARETÇİ SAYIMIZ YÜZDE 1,5 ARTTI Fiba CPM yönetimi altında faaliyetlerini sürdüren Gebze Center AVM için son bir yılda önemli aşamalar kaydettiklerini anlatan Kahraman, “Yaklaşık 130 mağazanın yer aldığı Gebze Center AVM, o dönemde yüzde 80 doluluk oranına sahip bir merkez idi. Şu anda Gebze Center AVM’nin doluluk oranı yüzde 91‘e çıktı. Aylık ziyaretçi sayımızı yüzde 1,5 artırdık. Yaptığımız tüketici araştırmaları ile bölge halkının ve kiracılarımızın ihtiyaçlarını tespit ettik. Bu ihtiyaçlar doğrultusunda ortaya çıkan konseptlere dikkat ederek mağaza çeşitliliğimizi ihtiyaca yönelik olarak daha da kuvvetlendirdik. Gebze Center AVM’nin; Adidas, Boyner, DeFacto, Flo, Kahve Dünyası, Kiğılı, Koçtaş, Koton, LC Waikiki, Media Markt, Migros, Mudo, Nike, Rossman, Teknosa, Watsons gibi mağazalarıyla özel bir marka karması var. Ayrıca düzenlediğimiz sosyal aktivitelerle aileleri geri kazandık. Hedefimiz bu başarılarımızın üzerine güç katarak, yeni proje ve yeniliklerle ziyaretçi sayımızı yükseltmek” dedi. ROMANYA, ÇİN, MOLDOVA VE TÜRKİYE’DE 10 AVM YÖNETİYOR Mevcut portföyünde 10 alışveriş merkezi başta olmak üzere, 600.000 m2 kiralanabilir alan, 1000’i aşkın marka ve mağaza, 4 ofis binası, 4 rezidans ve 2 sineması bulunan Fiba CP, Türkiye, Çin, Romanya ve Moldova’da AVM’ler inşa edip, yönetimini gerçekleştirmekte. Son olarak Fiba CPM çatısı altına Konya M1 AVM’nin de katıldığını anlatan Kahraman, “Geçen ay itibariyle M1 Konya AVM’nin yönetimini üstlendik. Hedefimiz Fiba CPM kültürünü bu AVM’mize de yansıtarak yatırımcılar ve ziyaretçiler için en uygun ortamı oluşturmak. Herkes için kazançlı ve keyifle vakit geçirebileceği bir merkez yaratmak” dedi.